Veelgestelde Vragen
Wij streven er naar onze klanten een optimale shop-ervaring te bieden. Onze klantenservice staat dan ook tot je beschikking om alle vragen te beantwoorden en eventuele twijfels weg te nemen. Van de meest voorkomende veelgestelde vragen hebben wij een overzicht gemaakt, zodat je deze gemakkelijk online kan raadplegen. Mocht je toch een van de veelgestelde vragen hebben welke hier niet tussen staat of waar je meer informatie over wilt, schroom dan niet om contact met ons op te nemen!
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Zoek het gewenste product via de navigatie of zoekfunctie bovenaan de pagina. Klik op het gewenste artikel en voeg het product toe aan de winkelwagen door te klikken op de button 'Winkelwagen'. Eenmaal in de winkelwagen kan je het aantal wijzigen van een of meerdere producten d.m.v. het invoerveld achter het product. Vervolgens kan je verder gaan naar betalen door op de 'Bestel deze artikelen' button te klikken. In de winkelwagen kom je op de check-out pagina, ofwel de betaalpagina. Op deze pagina je jouw adresgegevens invullen en de gewenste betaalmethode kiezen. Controleer jouw bestelling nog een keer goed voordat je de bestelling afrond. De betaling verloopt geheel veilig via onze betaalprovider Mollie, waarna je netjes per e-mail een bevestiging ontvangt.
- Hoe kan ik betalen op Padelshot.nl?
Betalen kan snel en gemakkelijk, je hebt de keuze uit de volgende betaalmethodes: IDEAL, Creditcard, PayPal, KBC/CBC, Belfius Pay of SEPA-Overboeking. Vanuit de winkelwagen kom je in de betaalomgeving, hier kan je kiezen uit de één van de betaalmethodes. De betaling gaat via betaalprovider Mollie. Je betaling is gericht aan Sportaculair (Onderdeel van Padelshot.nl).
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij streven ernaar om artikelen zo snel mogelijk na je bestelling te verzenden. Wanneer jouw bestelling op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst is, verzenden wij deze nog dezelfde dag. De levering verloopt via een van onze partners DHL of Post NL, zij zullen de bestelling zo snel mogelijk proberen te leveren. De exacte levertijd ontvang je via een Track & Trace code welke per e-mail zal worden toegestuurd.
Wij verzenden alle bestellingen vanaf € 75,00 euro in Nederland & België GRATIS! Wij rekenen alleen speciale tarieven voor zendingen naar andere landen, deze kan je uiteraard gemakkelijk opvragen via onze klantenservice.
Pakketdienst tarieven:
Bestellingen naar NL: € 4,95 incl. Btw
Bestellingen naar BE: € 5,95 incl. Btw
- Was je niet aanwezig toen de bestelling werd aangeboden?
De transporteur (Post NL of DHL) zal altijd een bericht in je brievenbus achterlaten met verdere instructies.
Loopt er iets fout? Stuur een mail naar info@padelshot.nl met vermelding van je ordernummer en wat er misloopt. Dan zoeken we dit voor je uit! Soms kan het even duren voor je antwoord krijgt maar dan zijn we druk bezig om dit uit te zoeken samen met de transporteur.
- Heeft u schade of problemen bij ontvangst van de bestelling?
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, zodat we het probleem kunnen evalueren en het recht kunnen zetten.
- Kan ik mijn geplaatste bestelling retourneren?
We hebben een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 14 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig. Daarnaast restitueren wij bij retourzendingen het betaalde bedrag min de verzendkosten van de retourzending.
Om een ​​retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@padelshot.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je de instructies over hoe en waar je je pakket naartoe dient te sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.
- Zijn er uitzondering van niet retourneerbare artikelen?
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen en op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen). Neem contact op als je jouw antwoord niet kunt vinden bij de veelgestelde vragen of opmerkingen hebt over specifieke items.
- Wanneer wordt mijn geretourneerde bestelling terugbetaald?
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er echter rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt.